Paypal Slovenija

Kaj je paypal?

Paypal je ena izmed najbolj priljubljenih in varnih spletnih plačilnih metod. Omogoča hitro in enostavno plačevanje prek interneta z uporabo le e-poštnega naslova in gesla. S Paypal lahko plačujete na tisočih spletnih strani po vsem svetu, prejemate plačila od drugih uporabnikov, pošiljate denar drugim in celo kupujete na kredit. Za uporabo storitve ni potrebno vnašati osebnih podatkov, kot so številke kreditnih kartic, in vaši podatki so varni pred goljufijami. Paypal je tudi brezplačen za uporabnike, razen če želijo plačevati za prenos denarja v tujino.
Paypal SlovenijaPaypal Slovenija

Je PayPal Slovenija varen?

Da. PayPal za zaščito vaših podatkov uporablja tehnologijo SSL. Poleg tega, ko pošljete plačilo s Paypal Slovenija, prejemnik ne bo prejel občutljivih finančnih podatkov, kot je vaša debetna ali kreditna kartica ali številka bančnega računa. Tako vam ni treba skrbeti, ali boste plačali ljudem, ki jih ne poznate.


Nasveti za ustvarjanje varnega Paypal Slovenija gesla

Imeti varno in edinstveno geslo za vsak spletni račun je ključnega pomena. Če prevarant dobi samo eno geslo, lahko začne dostopati do drugih računov. Zato je pomembno, da imate za prijavo v PayPal močno in edinstveno geslo.

Močno geslo mora imeti naslednje značilnosti:

  • • Več kot 8 znakov.
  • • Uporabite male, male, številke in posebne znake [kot ~! @ # $% ^ & * () _ + =?> <., /].
  • • Z vami ni povezana nobena beseda ali datum (na primer ime hišnega ljubljenčka, priimki ali rojstni datumi).
  • • Kombinacija besed z neobičajnimi velikimi črkami, številkami in posebnimi znaki. Napačno črkovane besede so močnejše, ker jih ni v slovarju, ki ga uporabljajo napadalci.
  • • Nekaj, česar se lahko spomnite.

Kako pogosto naj spremenim Paypal Slovenija geslo?

Običajno ne bi smelo biti razloga za spremembo gesla ali kode PIN. Obstaja pa nekaj primerov, ko je to potrebno.

Na primer:

  • Na svojem računu Paypal Slovenija opazite nekaj sumljivega.
  • Sumite, da ima nekdo, ki mu ne zaupate, vaše geslo.
  • V svojem e-poštnem računu ali drugih spletnih računih opazite nekaj sumljivega.
  • Pred kratkim ste iz sistema odstranili zlonamerno programsko opremo.
  • PayPal vas prosi, da spremenite geslo.
Če se zgodi eno od teh primerov, takoj spremenite geslo, PIN in varnostna vprašanja. Te lahko spremenite v osebnih nastavitvah.
Če prejmete e-poštno sporočilo z zahtevo, da spremenite geslo, gre morda za lažno predstavljanje. Namesto da kliknete sumljivo povezavo v e-poštnem sporočilu, se preprosto prijavite v svoj račun PayPal z ročnim vpisom URL-ja. Kliknite jeziček Nastavitve in nato Osebni podatki. Na tej strani boste našli geslo, varnostna vprašanja in kodo PIN (če ste jo nastavili).

Kaj naj storim, če imam težave z nakupom? 

Če imate kakršen koli pomislek glede nakupa, priporočamo, da se vedno najprej obrnete neposredno na prodajalca. To je pogosto hitrejši in enostavnejši način za odpravo nesporazuma in rešitev majhne težave.

Če imate naslednje težave s transakcijo, lahko vložite spor v centru za reševanje v roku 180 dni od nakupa. S prodajalcem boste lahko komunicirali in zahtevali vračilo kupnine prek platforme Paypal Slovenija.

  • Artikel ni prejet – nekaj ste kupili, vendar ga niste prejeli. (Prosimo, počakajte vsaj 3 dni od datuma transakcije, da boste prodajalcu dali dovolj časa za pošiljanje artikla.)
  • Prejeli ste izdelek – vendar se je bistveno razlikoval od prvotnega opisa prodajalca. (Morda boste morali plačati stroške vračila, vendar so morda upravičeni do brezplačne poštnine za vračilo. Pred vložitvijo spora preverite svojo upravičenost in aktivirajte storitev.)

V središču za reševanje vložite spor:

  1. Pojdite v Resolution Center.
  2. Kliknite Prijavi težavo.
  3. Izberite ID transakcije, ki jo želite izpodbiti, in kliknite Nadaljuj.
  4. Izberite vrsto težave.
  5. Sledite navodilom za dokončanje vložitve spora. Opomba: Če menite, da transakcije niste odobrili vi, sledite zgornjim korakom za prijavo nepooblaščenih dejavnosti v centru za reševanje.

Kaj je naslednje? 

Če s prodajalcem ne dosežete rešitve, lahko spor preusmerite na zahtevek v 20 dneh od datuma začetka spora. Nato bomo raziskali primer in na podlagi dokazov, ki smo jih zbrali od vas in vašega prodajalca, odločili o izidu.

Če spor ne bo rešen v 20 dneh, bo zadeva 21. dan samodejno zaključena in sredstva bodo prodajalcu na voljo. Zaprtega ohišja ni mogoče znova odpreti.

Spor prenesite na zahtevek tako:

  1. Pojdite v Paypal Slovenija Resolution Center.
  2. Kliknite Ogled poleg primera.
  3. Kliknite Escalate to PayPal.
  4. Sledite navodilom za stopnjevanje spora na zahtevek. Če izpolnjujete zahteve zaščite kupca PayPal Slovenija, vam bomo povrnili celotno kupnino izdelka in prvotne stroške pošiljanja.

Nakupujte zdaj


Paypal Slovenija

Kaj je zaščita kupca PayPal Slovenija?

Ko plačujete s Paypal Slovenija na katerem koli spletnem mestu, vas PayPal Buyer Protection pokrije, če imate težave. Če artikel ne prispe ali je bistveno ne, kot je opisano, vam bomo pomagali do celotnega povračila.

Če želite izpolniti pogoje za zaščito kupca PayPal:

  • Naj bo vaš račun PayPal v dobrem stanju.
  • Za dokončanje plačila uporabite PayPal.
  • Artikel plačajte z enim plačilom. Artikli, kupljeni z več plačili, niso primerni.
  • Prodajalca obvestite, da je prišlo do težave s transakcijo, tako da v centru za reševanje v 180 dneh po plačilu začnete spor. Nato spor prenesite na zahtevek v 20 dneh od datuma, ko ste spor odprli.
Če vaša transakcija izpolnjuje pogoje za zaščito kupca PayPal, vas krije celotna nakupna cena in prvotni stroški pošiljanja.
Če želite izvedeti več o zaščiti kupcev PayPal Slovenija in si ogledati celoten seznam zahtev in izključitev, preglejte našo Uporabniško pogodbo tako, da kliknete Pravni sporazumi na dnu katere koli strani PayPal.Za več informacij preverite Paypal spletno stran.

Paypal Slovenija