Sesanje je precej enostavno opravilo, ki ga vsi uspešno in redno prakticiramo, kajne? No, dejstvo je, da večina med nami vendarle ne pozna trikov, s katerimi si bi si marsikatero opravilo v gospodinjstvu precej olajšali. Za vas smo poiskali štiri preproste, a hkrati zelo učinkovite načine, kako med drugim osvežiti zrak, odstraniti odtise pohištva na preprogi in celo najti izgubljeni nakit in vse to le z uporabo kvalitetnega sesalnika!
V NAKUPEK.SI in MEGANAKUPEK.SI smo odgovorni do svojih strank, sodelavcev, kupcev, poslovnih partnerjev ter do družbenega in naravnega okolja. Razumevanje strank in skrb za njihovo pozitivno uporabniško izkušnjo je naša temeljna odgovornost. Gre za razumevanje njihovih potreb ter z njimi povezanih tveganj zanje in za Nakupek.si. Skrbno in odgovorno gradimo partnerstva z vsemi, s katerimi vstopamo v poslovne odnose. Sodelavci smo drug do drugega ter do vseh deležnikov odgovorni, da delujemo strokovno, zavzeto in v medsebojnem spoštovanju. Zavezani smo k integriteti in se pogumno soočamo z izzivi. Z odgovornostjo skrbimo za ugled spletne prodaje in širše finančne dejavnosti ter izpolnjujemo svojo odgovornost tudi do širšega družbenega in naravnega okolja.
Odprta komunikacija in sodelovanje predstavljata osnovo našega dela. Delujemo po sistemu, da najprej poslušamo, potem govorimo. Naše besede so vredne zaupanja. Jasno povemo, kaj lahko in česa ne moremo narediti. Aktivno iščemo in cenimo povratne informacije. Pravočasno in odkrito delimo informacije. Konstruktivno kritiko podajamo na spoštljiv in iskren način. V dobro Nakupek.si med seboj delimo znanje in se učimo drug od drugega. V komunikaciji smo preprosti in razumljivi. Ne bojimo se težkih vprašanj in naših nalog ne prenašamo na druge. V dobri veri in s strokovnostjo sodelujemo z vsemi deležniki.
Pozitivni učinek poslovanja Nakupek.si
Kodeks bo lahko imel pozitivne učinke samo, če se mu v celoti posvečamo vsak dan. Naše vodilo mora biti tisto, kar je »prav« in ne le tisto, kar je dovoljeno. Delovanje z integriteto v vsakdanjem poslovanju je ključnega pomena za trajnostne poslovne uspehe in ugled spletne trgovine Nakupek.si
Načela in kodeks ravnanja
Opredeljena načela pomenijo minimalne standarde, ki jim morajo zadoščati poslovni odnosi. Kodeks temelji na spodaj navedenih mednarodnih pogodbah, smernicah in načelih:
Splošna deklaracija o človekovih pravicah
Globalni dogovor Združenih narodov (UNGC)
Vodilna načela ZN o podjetništvu in človekovih pravicah
Konvencija ZN o otrokovih pravicah
Konvencija ZN o odpravi vseh oblik diskriminacije žensk
Smernica OECD za večnacionalna podjetja
Temeljni delovni standardi Mednarodne organizacije dela (ILO)
Pariški sporazum o podnebnih spremembah
Obvezno je upoštevanje nacionalne zakonodaje in drugih povezanih pravnih predpisov, ki veljajo v državah, v katerih posluje družba, ter načel, ki jih vsebuje ta kodeks ravnanja. Od vseh veljavnih predpisov je odločilen tisti, ki je najprimernejši za doseganje opredeljenega namena. Izvajanje in spremljanje omenjenih standardov morata biti zagotovljena z ustreznim internim nadzorom.
Prepovedani so podkupovanje, podkupljivost in druge oblike korupcije. Poleg tega mora poslovni partner upoštevati tudi vse poklicne standarde, ki veljajo v njegovi panogi.
Moška slovnična oblika je uporabljena za zagotavljanje lažje berljivosti dokumenta in nikakor ne v smislu diskriminacije spolov.
1. Delo 1.1 Prepoved diskriminacije
Poslovni parter se mora vzdržati kakršnekoli oblike diskriminacije. Zlasti je nedopustna diskriminacija zaradi starosti, spola, spolne usmerjenosti, nosečnosti, invalidnosti, nacionalnosti, etničnega porekla, barve kože, veroizpovedi, svetovnega nazora, političnega prepričanja, socialnega okolja ali zakonskega stanu. Diskriminacija je opredeljena kot slabše obravnavanje posameznika zaradi prej navedenih ali drugih nelegitimnih razlogov. Enake možnosti za ženske in moške morajo biti zagotovljene pri vseh vidikih usposabljanja ter osebnega in poklicnega razvoja.
1.2 Pravična obravnava Poslovni partner pod nobenimi pogoji ne sme uporabljati prisilnega ali neprostovoljnega zaporniškega dela. Poslovni partner je dolžan zagotoviti, da na delovnem mestu ne prihaja do grobega ali nehumanega ravnanja, kot so zlasti spolno nadlegovanje, telesno kaznovanje, duševna ali fizična prisila in verbalno nasilje nad zaposlenimi. S takim ravnanjem tudi ni dovoljeno groziti zaposlenim.
1.3 Plače in delovni čas Poslovni partner mora upoštevati vse področne zakone, predpise in panožne standarde glede plač in delovnega časa. Plače in druga nadomestila morajo ustrezati zakonskim predpisom in standardom proizvodne družbe v posamezni državi ali jih presegati. Plače in nadomestila morajo biti jasno opredeljeni, izplačevati jih je treba redno in v celoti. Če so zakonsko določene minimalne plače prenizke, si je treba prizadevati za približanje izplačilu plač in nadomestil v višini, ki krije življenjske stroške. Odbitki od izplačil, ki so zakonsko dovoljeni, so dovoljeni le v majhnem obsegu in samo ob primernem sorazmerju z vrednostjo storitve. Poslovni partner je dolžan izplačevati zakonsko določene prispevke za socialno varnost in izplačila, do katerih so zaposleni upravičeni skladno z nacionalno zakonodajo (na primer zavarovalnine, plačilo za nadure in plačane počitnice). Poleg tega je dolžan zaposlenim redno in v razumljivi obliki pojasniti sestavne elemente plačila. Obveznosti, ki izhajajo iz delovnega razmerja, morajo biti zapisane v obliki pogodbe o zaposlitvi, ki mora biti izročena zaposlenemu. Poslovni partner ne sme zadržati nobene delovne opreme ali delovnih sredstev. Zaposleni ne smejo delati dlje od zakonsko dovoljenega delovnega časa. Upoštevajo se dnevi počitka, ki jih ureja zakon. Poleg tega od zaposlenih ni dovoljeno zahtevati, da bi redno delali več kot 48 ur na teden in vključno z nadurami ne več kot 60 ur na teden. Nadurno delo mora biti v skladu z nacionalno zakonodajo plačano posebej ali poplačano s prostimi dnevi. Vsak zaposleni ima po šestih zaporednih delovnih dneh pravico do najmanj enega dela prostega dne.
1.4 Svoboda združevanja Poslovni partner zagotavlja pravico do svobode združevanja. Zaposleni imajo skladno s področnimi zakoni pravico do zbiranja ter ustanavljanja sindikatov in zastopstev zaposlenih oziroma vključevanja vanje. Poleg tega imajo pravico do kolektivnih pogajanj ob reševanju vprašanj v zvezi z delovnim mestom in plačami. Uveljavljanje teh pravic v nobenem primeru ne sme biti kaznovano s povračilnimi ukrepi.
1.5 Varnost in zdravje Poslovni partner je dolžan zagotoviti varno delovno okolje. Delovna mesta in delovna sredstva morajo biti skladna z veljavnimi zakoni in predpisi. Prepovedana je vsaka kršitev temeljnih človekovih pravic na delovnem mestu in v prostorih podjetja. Nadalje morajo biti upoštevane zlasti zahteve v zvezi s požarno varnostjo in nujno zdravstveno oskrbo. Zlasti mladoletni ne smejo biti izpostavljeni nevarnim oziroma nezdravim okoliščinam, ki ogrožajo njihovo zdravje in razvoj. Zaposleni se morajo redno udeleževati usposabljanj o varnosti in zdravju pri delu. Na delovnih mestih mora biti zagotovljeno čisto delovno okolje. Če poslovni partner zaposlenim zagotavlja nastanitve, tudi za nastanitve veljajo enake zahteve.
V poslovodstvu je treba določiti pooblaščenca za varnost in zdravje pri delu, ki je odgovoren za uvajanje in upoštevanje zdravstvenih ter varnostnih standardov na delovnem mestu.
1.6 Disciplinski ukrepi Disciplinski ukrepi se morajo izvajati na podlagi nacionalnega prava in mednarodno priznanih človekovih pravic. Prepovedani so vsi neprimerni disciplinski ukrepi, zlasti zadržanje plače, socialnih prispevkov ali dokumentov (na primer osebnih dokumentov) ali prepoved zapuščanja delovnega mesta. Prav tako mora poslovni partner spoštovati pravico do prekinitve delovnega razmerja, ki jo imajo njegovi zaposleni.
1.7 Otroško delo in zaščita mladoletnih Poslovni partner ne sme izkoriščati dela otrok in mora upoštevati predpise, ki opredeljujejo zaščito mladoletnih. Najnižja zaposlitvena starost ne sme biti nižja od starosti, s katero se konča zakonsko določena obveznost izobraževanja. Zaposleni v nobenem primeru ne smejo biti mlajši od 16 let (oziroma 15 let, kadar to dovoljuje nacionalno pravo skladno s konvencijo ILO št. 138). Obvezno je upoštevanje nacionalne zakonodaje in mednarodnih standardov. Mladoletni tudi ne smejo opravljati nočnega dela.
2. Okolje 2.1 Zakonodaja o varstvu okolja
Poslovni partner je dolžan upoštevati veljavne zakone in uredbe o varstvu okolja ter njihove spremembe. Obrat poslovnega partnerja mora zadostiti zahtevam zakonodaje o odpadkih, nadzoru nad izpusti in varstvu voda. Poslovni partner je dolžan upoštevati vse predpise v zvezi z nevarnimi snovmi. To velja zlasti za skladiščenje, ravnanje z nevarnimi snovmi in odstranjevanje odpadkov. Zaposleni morajo biti poučeni o ravnanju z nevarnimi materiali in snovmi.
2.2 Viri in okoljske obremenitve Če je le mogoče, je treba s sorazmernimi sredstvi preprečiti ali vsaj zmanjšati okoljske obremenitve. Varovanje okolja in podnebja ter spodbujanje biotske raznovrstnosti sta trajni nalogi, ki ju je mogoče izpolnjevati samo s stalnim izboljševanjem ravni varstva ter trajnim zmanjševanjem porabe virov in količine odpadkov. Poslovni partner si je v okviru svojih poslovnih dejavnosti dolžan prizadevati za doseganje teh ciljev.
3. Skladnost s predpisi 3.1 Podizvajalci
Podizvajalci, ki jih poslovni partner najame za izvedbo storitev, morajo izpolnjevati standarde, ki so skladni s tem kodeksom ravnanja. Poslovni partner jih mora seznaniti z vsebino kodeksa ravnanja in od njih zahtevati, da upoštevajo navedene zahteve in standarde.
3.2 Prijava kršitev in dolžnost sodelovanja Če poslovni partner zazna pomembno kršitev kodeksa ravnanja ali sum nanjo, mora o tem nemudoma posredovati obvestilo. Poslovni partner je na zahtevo dolžan predložiti pisno poročilo o kršitvi. Poročilo mora vsebovati podroben opis kršitve, udeležene osebe in nastale ali možne posledice kršitve (na primer ukrepi oblasti). Poslovni partner je dolžan sodelovati pri ukrepih za preiskavo o kršitvi. Ob poročanju o kršitvi se varujejo legitimni interesi poslovnega partnerja in pravice zaposlenih, zlasti tisti, ki izhajajo iz varstva osebnih podatkov in varovanja poslovnih skrivnosti. Vse navedeno velja tudi za kršitve pri podizvajalcih poslovnega partnerja. Poleg tega je treba vzpostaviti notranji sistem poročanja o kršitvah standardov. Zoper zaposlene, ki poročajo o kršitvi, ni dovoljeno sprožiti disciplinskega postopka oziroma jih zaradi tega diskriminirati.
3.3 Presoje Poslovni parter je dolžan omogočiti preverjanje spoštovanja kodeksa ravnanja. Na vprašanja mora odgovoriti pisno in omogočiti pregled svojega obrata. Poslovni partner mora nadalje dopustiti vpogled v dokumentacijo, če je to potrebno za namen preverjanja. Za izvajanje preverjanja je dovoljeno najeti tretje osebe (na primer presojevalce). Poslovni partner je od podizvajalcev, ki jih najema za izvedbo storitev, na zahtevo dolžan pridobiti pravico do preverjanja izpolnjevanja kodeksa.
3.4 Sklep V primeru kršitve obveznosti iz kodeksa ravnanja je mogoče poslovnemu partnerju določiti ustrezen rok za odpravo kršitve. Kadar to zaradi narave kršitve ni mogoče, obstaja možnost izreka opozorila. Če poslovni partner znotraj roka ne ukrepa ustrezno ali če pride do ponovne kršitve, je to podlaga za takojšnjo izredno prekinitev pogodbenega razmerja. Pri ponovnih ali hudih kršitvah pogodbenega razmerja obstaja možnost takojšnje prekinitve poslovnega razmerja brez določitve roka za odpravo kršitev oziroma izreka opozorila. Nadaljnje pravice, zlasti morebitne pravice do odškodnine, ostanejo nespremenjene.
TEMELJNA NAČELA PODJETJA NAKUPEK.SI
Naša temeljna načela podjetja izražajo »duha« oz. naravnanost našega podjetja. Nudijo nam zanesljiv okvir, kako ravnati na vseh nivojih, v vseh naših poslovalnicah in drugih enotah podjetja. Na ta način vsi skupaj stremimo k skupnim ciljem podjetja.
Zadovoljstvo kupcev usmerja naše poslovanje.
Najboljše razmerje med ceno in vrednostjo določa naš tržni položaj.
Nadaljnjo rast nam zagotavljajo nenehne izboljšave v poslovalnicah in stalna širitev prodajne mreže.
Kot podjetje z mnogimi poslovalnicami delujemo sistemsko.
Kratke odločitvene poti in enostavni delovni procesi zagotavljajo naš uspeh.
Dosledno spoštujemo zakonske predpise in interne smernice podjetja.
Pri vsakdanjem poslovanju prevzemamo ekonomsko, družbeno in okoljevarstveno odgovornost.
Poštenost je zapoved za vse zaposlene.
Medsebojno se spoštujemo in spodbujamo.
Dogovore spoštujemo v ozračju zaupanja.
Pohvale, priznanja in sposobnost sprejemanja kritike pri vsakodnevnem delu pripomorejo k dobremu delovnemu vzdušju.
Smo vztrajni in zanesljivi – nadomeščanje na posameznih delovnih mestih je vedno zagotovljeno.
SREČA VAS LAHKO ČAKA ZA NASLEDNJIM KLIKOM. KARTICA PA TUDI. Nakupek.si
Več o pogojih poslovanja si lahko preberete tukaj.
Vas zanima še več o Meganakupek.si? Stopite v stik z nami!
Our return policy in English – vračila izdelkov v Angleščini.
Popust na pohištvo velja do 31.9.2023🙂! Koda za popust je: [ MEGANAKUPEK-10 ] Opusti
Piškotke uporabljamo za izboljšanje vaše izkušnje na naši spletni strani. Z brskanjem po tej spletni strani se strinjate z našo uporabo piškotkov. S klikom na "Potrdi vse", se strinjate z uporabo vseh piškotkov. Lahko pa tudi izberete opcijo "Nastavitev piškotkov" in si nastavite želene opcije.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-advertisement
1 year
Set by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category .
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
CookieLawInfoConsent
1 year
Records the default button state of the corresponding category & the status of CCPA. It works only in coordination with the primary cookie.
ts
3 years
PayPal sets this cookie to enable secure transactions through PayPal.
ts_c
3 years
PayPal sets this cookie to make safe payments through PayPal.
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Cookie
Duration
Description
_gat
1 minute
This cookie is installed by Google Universal Analytics to restrain request rate and thus limit the collection of data on high traffic sites.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Cookie
Duration
Description
_ga
2 years
The _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
_gat_gtag_UA_171636389_1
1 minute
Set by Google to distinguish users.
_gid
1 day
Installed by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
CONSENT
2 years
YouTube sets this cookie via embedded youtube-videos and registers anonymous statistical data.
is_unique
5 years
StatCounter sets this cookie to determine whether a user is a first-time or a returning visitor and to estimate the accumulated unique visits per site.
is_visitor_unique
2 years
StatCounter sets this cookie to determine whether a user is a first-time or a returning visitor.
sc_is_visitor_unique
2 years
StatCounter sets this cookie to determine whether a user is a first-time or a returning visitor.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Cookie
Duration
Description
VISITOR_INFO1_LIVE
5 months 27 days
A cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface.
YSC
session
YSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages.
yt-remote-connected-devices
never
YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
yt-remote-device-id
never
YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
yt.innertube::nextId
never
This cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen.
yt.innertube::requests
never
This cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen.