Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe ali vračilo izdelka nam potrošnik lahko sporoči na e-naslov prodajalca: info@meganakupek.si
Najbolje je, da nas pokličete na +38670473783 ali nas kontaktirate tukaj.
Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo tu.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov podjetja Sandra Habibović sp, Zofke Kvedrove 12, 1000 Ljubljana.
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik mora ravnati v skladu z navodili reklamacije izdelka: mora omogočiti dostop ter preverbo izdelka oziroma stanja embalaže in izdelka s strani prodajalca ali izvedenca reklamacijske službe Pošte Slovenije ali gls oziroma ostalih poštnih dostavnih služb s katerimi sodelujemo. V kolikor niso upoštevani vsi pogoji za ugotovitev dejanske škode stranka oziroma potrošnik ni opravičen do zamenjave izdelka ali nadomestila škode, kajti zapisnika ni bilo mogoče izdelati.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov
- Cena prevzema vrnjenega (vračila) izdelka je 25€ za majhne pakete, za velike pakete 40€ in za palete je cena 80€
(ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa) v brezhibnem stanji in brez vidnih znakov uporabe.
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.
Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:
za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
za blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
zapečatene avdio- ali videoposnetke in računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; pri nakupu hrane za male živali, v kolikor je embalaža odprta ali poškodovana;
blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
digitalne vsebine, ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.
Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 60 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pri vračilu kriptografske denarnice, ki je varnostno kriptografska naprava, in zanjo lahko zagotavljamo vse lastnosti, ki jih ponuja le v primeru, da jo potrošnik prejme originalno zapakirano, si na podlagi 43. b člena ZVPot pridržujemo pravico do uveljavljanja zmanjšanja vrednosti do 80 % v primeru vračila tega izdelka.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
Vsi pravilniki za naše poslovanje so na tej povezavi: Pogoji poslovanja
Pregled
Najbolje je, da nas pokličete na +38670473783 ali nas kontaktirate tukaj.
Naša politika vračila in vračila traja 30 dni. Če je od nakupa minilo 30 dni, vam ne moremo ponuditi celotnega vračila ali zamenjave.
Če želite biti upravičen do vračila, mora biti vaš artikel nerabljen in v enakem stanju, kot ste ga prejeli. Prav tako mora biti v originalni embalaži.
Več vrst blaga je izvzetih iz vračila. Pokvarljivega blaga, kot so hrana, rože, časopisi ali revije, ni mogoče vrniti. Prav tako ne sprejemamo izdelkov, ki so intimno ali sanitarno blago, nevarne snovi ali vnetljive tekočine ali plini.
Dodatni nepovratni artikli:
- Darilne kartice
- Prenosljivi programski izdelki
- Nekateri izdelki za zdravje in osebno nego
Za dokončanje vračila potrebujemo račun ali dokazilo o nakupu.
Nakupa ne pošiljajte nazaj proizvajalcu.
Obstajajo nekatere situacije, ko se odobrijo le delna vračila:
- Knjiga z očitnimi znaki uporabe
- CD, DVD, VHS trak, programska oprema, video igra, kaseta ali vinilna plošča, ki je bila odprta.
- Vsak predmet, ki ni v prvotnem stanju, je poškodovan ali manjkajoči deli iz razlogov, ki niso posledica naše napake.
- Vsak artikel, ki je vrnjen več kot 30 dni po dostavi
Povračila
Ko bo vaše vračilo prejeto in pregledano, vam bomo poslali e-pošto, da vas obvestimo, da smo prejeli vaš vrnjen artikel. Prav tako vas bomo obvestili o odobritvi ali zavrnitvi vašega vračila.
- Cena prevzema vrnjenega (vračila) izdelka je 25€ za majhne pakete, za velike pakete 40€ in za palete je cena 80€
Če ste odobreni, bo vaše vračilo obdelano, dobroimetje pa bo samodejno dodeljeno vaši kreditni kartici ali izvirnemu načinu plačila v določenem številu dni.
Zamujena ali manjkajoča vračila
Če še niste prejeli vračila, najprej znova preverite svoj bančni račun.
Nato se obrnite na izdajatelja kreditne kartice. Morda bo trajalo nekaj časa, preden bo vaše vračilo uradno objavljeno.
Nato se obrnite na svojo banko. Pogosto je nekaj časa obdelave, preden je vračilo objavljeno.
Če ste naredili vse to in še vedno niste prejeli vračila, nas kontaktirajte na {email address}.
Razprodajni predmeti
Vračilo je možno samo za izdelke po rednih cenah. Predmetov v razprodaji ni mogoče vrniti.
Izmenjave
Predmete zamenjamo le, če so okvarjeni ali poškodovani. Če ga želite zamenjati za isti artikel, nam pošljite e-pošto na {e-poštni naslov} in pošljite svoj predmet na: {fizični naslov}.
Darila
Če je bil artikel ob nakupu označen kot darilo in je bil poslan neposredno vam, boste prejeli darilni dobropis v vrednosti vašega vračila. Po prejemu vrnjenega artikla vam po pošti pošljemo darilni bon.
Če artikel ob nakupu ni bil označen kot darilo ali je obdarovalec naročil naročilo odposlal sebi, da bi ga kasneje podarili, bomo obdarovalcu vrnili kupnino in ta bo izvedel za vaše vračilo.
Vrnitev pošiljanja
Če želite izdelek vrniti, pošljite izdelek na naslov: skladišča iz katerega smo ga poslali.
Ali na:
Nakupek.si
Ulica Zofke Kvedrove 12
1000 Ljubljana
070473783
- Cena prevzema vrnjenega (vračila) izdelka je 25€ za majhne pakete, za velike pakete 40€ in za palete je cena 80€
Sami boste odgovorni za plačilo stroškov pošiljanja za vračilo izdelka. Stroški pošiljanja se ne povrnejo. Če prejmete vračilo kupnine, se stroški pošiljanja za vračilo odštejejo od vašega vračila kupnine.
Odvisno od tega, kje živite, se lahko čas, ki je potreben, da vaš zamenjani izdelek prispe do vas, razlikuje.
Če vračate dražje predmete, lahko razmislite o uporabi storitve pošiljanja, ki jo je mogoče slediti, ali o nakupu zavarovanja pošiljanja. Ne zagotavljamo, da bomo prejeli vaš vrnjen artikel. V primeru da je izdelek ali artikel poškodovan se reklamacija ali vračilo zavrneta.
Spodnji obrazec lahko kopirate v naš kontaktni obrazec ali ga pošljete po e-poštnem sporočilu.
Obrazec za odstop od pogodbe/vračilo blaga
Vaši podatki
ŠTEVILKA RAČUNA:
IME PRIIMEK:
ULICA IN HIŠNA ŠTEVILKA:
POŠTNA ŠTEVILKA IN KRAJ:
TELEFON E-POŠTA:
Zamenjavo / vračilo izdelkov želim opraviti na način
Prejeta plačila vrnemo potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik. V kolikor se z namenom hitrejše povrnitve kupnine strinjate z nakazilom na vaš TRR (brez dodatnih stroškov), prosimo spodaj podajte vaše strinjanje in pripišite podatke o vašem TRR.
NAZIV BANKE:
TRR:
Izdelki:
NAZIV IZDELKA:
ŠTEVILKA IZDELKA:
KOLIČINA CENA:
* Vse podatke za vpis najdete na računu, ki ste ga prejeli ob spletnem nakupu.
Prosimo, označite razlog za zamenjavo/vračilo izdelkov
□ izdelek/izdelki ne odgovarjajo mojim zahtevam
□ izdelek/izdelki so bili dostavljeni poškodovani
□ izdelek/izdelke vračam v garancijsko popravilo
□ izdelek/izdelke vračam iz naslova stvarne napake
□ drugo
Rabim pomoč?
Za vprašanja v zvezi z vračili in vračili nas kontaktirajte na Kontaktni obrazec za vračila in kontakt
Stik z nami