Pogoji poslovanja – Spletna trgovina Meganakupek.si

Pogoji poslovanja spletne trgovine meganakupek.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
Za vprašanja v zvezi z vračili nas kontaktirajte na info@meganakupek.si
Ali izpolnite naš kontaktni obrazec.

S spletno trgovino meganakupek (upravlja podjetje Nakupek.si Sandra Habibović S.p., Zofke Kvedrove 12, 1000 Ljubljana, matična številka: 7275277000, davčna številka: SI54487234, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali meganakupek).

Spletni nakupovalni center Nakupek.si

  • Podatki o našem podjetju:

    Fluence, spletna trgovina, Sandra Habibović s.p.

    Ulica Zofke Kvedrove 12
    1000 Ljubljana
    Slovenija

  • Matična številka: 7275277000
    Davčna številka: SI54487234
  • IBAN: SI56 1010 0005 5936 209

    SWIFT(BIC): BAKOSI2X
    Banka: INTESA SANPAOLO d.d. – Koper
    Pristaniška ulica 14 – 6502 Koper
    Slovenija

    Poslovni register Slovenije

  • Dolgi naziv: Fluence, spletna trgovina, Sandra Habibović s.p.
  • Datum vpisa v register: 15.4.2017.
  • SKDG47.910 – Trgovina na drobno po pošti ali po internetu;
  • Velikost podjetja: Mikro enote
  • Registerski organ: AJPES, izpostava Ljubljana
  • Na Bizi.si smo tudi kot Sandra Habibović s.p.
    • DRUGI NASLOV PREVZEMA BLAGA:

      Nakupek.si

    • TELEFONSKA ŠTEVILKA:

      Tel: (+386)070-473-783

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine meganakupek, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med meganakupek in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Pogoji poslovanja z nami

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Meganakupek.si, pravice uporabnika in spletne trgovine ter poslovni odnos med kupi – meganakupek.si in kupcem.

VELJAVNOST SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA

1 Splošni pogoji poslovanja veljajo za nedoločen čas oziroma do uveljavitve novih oziroma spremenjenih splošnih pogojev poslovanja.

2 Nakupek.si si pridržuje pravico do spremembe določil teh splošnih pogojev poslovanja.

3 Če bi katerokoli posamezno določilo teh splošnih pogojev poslovanja postalo ali se izkazalo za delno ali v celoti neveljavno ali neizvršljivo, to ne vpliva na veljavnost ali izvršljivost preostalih določil teh splošnih pogojev poslovanja.

4 O nameravani spremembi teh poslovnih pogojev poslovanja oziroma uveljavitvi novih splošnih pogojev poslovanja bo naročnik obvestil dobavitelja z objavo na spletni strani naročnika https://www.meganakupek.si/ najmanj štirinajst (14) dni pred predvidenim začetkom uveljavitve spremenjenih oziroma novih splošnih pogojev poslovanja.

14.5 Ob napovedani oz. objavljeni uveljavitvi novih ali spremenjenih splošnih pogojev poslovanja lahko dobavitelj odpove veljaven pravni posel tako, da poda pisno izjavo o odpovedi pred predvideno uveljavitvijo novih oziroma spremenjenih splošnih pogojev poslovanja, z odpovednim rokom devetdeset (90) dni.

Veselo in prijetno nakupovanje vam želimo pri Meganakupek.si

Vrste uporabnikov

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino meganakupek prek elektronske pošte postane obiskovalec gost meganakupek, s potrjeno registracijo v spletno trgovino meganakupek pa postane član meganakupek. Tako gost kot član meganakupek(v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini meganakupek.
Obiskovalec lahko registracijo za člana meganakupek opravi prek spleta.

Ob registraciji v spletno trgovino kot član meganakupek pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana meganakupek nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@meganakupek.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.

Dostopnost informacij

Meganakupek se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

1. podatke o podjetju Meganakupek (ime in sedež podjetja, matična številka),

2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,

4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),

6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,

7.način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,

8.časovno veljavnost ponudbe,

9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),

10.pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba meganakupek ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Cena v spletni trgovini meganakupek je prikazana kot Spletna cena ter Redna cena. Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike megnakupek (to je za uporabnike, ki megnakupek zaupajo svoje podatke). Registriran uporabnik meganakupek postanete z registracijo v spletni trgovini kot član meganakupek ali enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost meganakupek.

Redna cena pa je cena, ki velja za neregistrirane uporabnike, ki niso člani meganakupek ali gosti meganakupek in želijo kljub temu opraviti spletni nakup.

Najboljša ponudba dneva
Najboljša ponudba dneva je posebej znižana cena artikla, ki velja v obdobju 24 ur (od 0:00 do 23:59 tistega dne) za določene artikle, ki so v ponudbi meganakupek označeni s popustom in veljajo do odprodaje zalog. Ob artiklu so navedeni odstotek znižanja glede na Redno ceno in najboljša ponudbo – cena dneva.

Oznake artiklov
Artikel z oznako “Novosti” je na novo dodan artikel v ponudbo meganakupek. S to oznako bo izpostavljen minimalno 14 dni in maksimalno 2 meseca.
Artikel z oznako “Odprodaja” ima še dodatno znižano ceno glede na spletno ceno, ki velja do odprodaje zalog tega artikla. Odstotek znižanja je naveden ob artiklu.
Artikel z oznako “Trenutno ni na zalogi” trenutno ni dobavljiv. To pomeni, da ni na zalogi niti na spletni strani meganakupek niti pri dobavitelju.
Artikel z oznako “Razprodano” ni več dobavljiv. To pomeni, da artikel ne bo več dobavljiv.
Artikel z oznako “Odlična cena” kupcu omogoča nakup artikla po posebej ugodni ceni glede na spletno ceno.
Artiklu z oznako “Priporočamo” prodajni svetovalec meganakupek zaradi lastnosti artikla ali/in odlične cene priporoča nakup. Priporočilo, namenjeno širšemu krogu oseb, ne upošteva potreb in lastnosti posameznega kupca, zato mora nakupno odločitev zase sprejeti vsak kupec sam in meganakupek zanjo ne prevzema nobene odgovornosti.
Artikel z oznako “Zadnji kos” je zadnji kos tega artikla na zalogi v spletni trgovini meganakupek.

Naročilo - Order - Naruđba

Postopek naročila

Ko ste na strani Meganakupek in si izberete izdelek ga z gumbom v košarico dodate v košarico. V primeru, da si želite en kos nadaljujete naročilo s klikom na tipko pojdi v košarico, kjer izpolnite vse podatke za dostavo:

  • Ime,
  • priimek,
  • naslov,
  • telefonsko številko,
  • elektronski naslov,
  • opombe in kupon za popust če ga imate.

Nadaljujte na naslednji korak v blagajno, kjer preverite podatke in s tipko kupi sedaj zaključite nakup. O katerem boste obveščeni po elektronski pošti.
Opomba: v primeru, da ste se odločili za plačilo s predračunom – nakazilo na naš TRR. bomo od vas pričakovali plačilo do 8 dni po tem roku se naročilo stornira in prekliče.
Za več informacij nas kontaktirajte.

Kupoprodajna pogodba med Meganakupek in kupcem je v spletni trgovini Meganakupek sklenjena v trenutku, ko Meganakupek kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Meganakupek kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Meganakupek.

Potek plačila po zaključku naročila.

  • Plačilo s predračunom z nakazilom na naš TRR:
    Ko prejmete elektronsko sporočilo z statusom naročila, boste imeli prikazane vse podatke za plačilu. V primeru, da ste se odločili za plačilo s predračunom, bomo pričakovali vaše plačilo 8 dni. Po tem roku se naročilo in obveznost plačila stornira oziroma prekliče.
  • Plačilo po povzetju pri vas z dostavno službo – GLS – Pošta Slovenije
    V tem primeru vas pokličemo in obvestimo po elektronski pošti da bomo od vas pričakovali plačilo, ko prispe kurir.
  • Plačilo v skladiščih podjetja Nakupek.si ni možno. Osebni prevzem je možen z predplačilom.

Naročila in komunikacija so možna v spodnjih jezikih – orders are possible in the following languages:

You can order in the folowing languages:

  • Slovenian,
  • English,
  • Croatian,
  • German.

Načini plačila

Meganakupek omogoča naslednje načine plačila:

z nakazilom na račun Meganakupek  po ponudbi/predračunu**
s plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard®, Visa, Visa Electron, BA Maestro, Diners club)*
z obročnim plačilom na 2 do 12 obrokov s kreditno kartico Visa Electron*
z Diners club kartico do 36 obrokov

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun Meganakupek  po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena.

**Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.

Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s stani uporabnika obvestite na info@meganakupek.si za kreditiranje kartice ali vračila kupnine.

Izdaja računa

Meganakupek po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. Kupec prejme račun za vsako ločeno naročilo ali ločeno odpremo znotraj naročila posebej.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cene

Spletna cena

Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike meganakupek, ki so meganakupek zaupali svoje podatke. Registriran uporabnik meganakupek postanete z registracijo v spletni trgovini kot član meganakupek ali enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost meganakupek .

Redna cena

Za nakup neregistriranih uporabnikov velja Redna cena. Redna cena je običajno višja od Spletne cene.

Kjer je ob artiklu izpisana samo ena cena, pomeni, da sta Spletna cena in Redna cena enaki. Kadar pa je pri artiklu Redna cena prečrtana, pomeni, da imajo registrirani kupci spletne trgovine meganakupek možnost artikel kupiti po Spletni ceni.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo meganakupek kupcu omogočil odstop od nakupa.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se seštevata.

Plačilne in kreditne kartice

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo meganakupek.

Koda za popust

Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine meganakupek in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih.

V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.

Kode lahko koristite samo za artikle katerih dostavljavec je meganakupek.

Uporaba kode za popust:

Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti kode za popust. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
V okence koda za popust vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi. V primeru, da želite istočasno izkoristiti več kod za popust, jih v polje vnesite istočasno in jih ločite z vejico ali presledkom. Nato kliknite gumb Uporabi.
Za nakup enega artikla je možno uveljaviti le eno kodo za popust. Število kod za popust ne sme presegati števila naročenih različnih artiklov (na primer: ob naročilu 4 artiklov lahko sočasno uporabite največ 4 različne kode za popust).
Ko vpišete kode za popust, se vrednost kod za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Povzetek naročil. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.
Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča.

Promocijska koda

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih.

V primeru, da kupec izkoristi promocijsko kodo, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, ali se pošiljka med transportom poškoduje, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.

Kode lahko koristite samo za artikle katerih dostavljavec je meganakupek.

Uporaba promocijske kode:

Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
V istem koraku v polje Darilni bon, promocijska koda, koda za popust vpišite promocijsko kodo in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi.
V vsakem nakupu je možno izkoristiti le eno promocijsko kodo (na primer: ob naročilu 2 artiklov lahko sočasno uporabite največ 1 promocijsko kodo).
Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti promocijske kode za popust.
V primeru, da želite poleg promocijske kode izkoristiti tudi kodo za popust, število kod ne sme presegati števila naročenih različnih artiklov. Različne kode istočasno vnesite v polje darilni boni, promocijska koda, koda za popust in jih ločite z vejico ali presledkom. Nato kliknite gumb Uporabi.
Ko vpišete promocijsko kodo, se vrednost promocijske kode avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Povzetek naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča.

Pravila nagradnih iger

Opredelitev pojmov

Organizator nagradne igre je prodajalec meganakupek Sandra Habibović Zofke Kvedrove 12, 1000 Ljubljana. Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah.

Dobitnike nagrad določi funkcija računalniškega izbora naključno ali jih določi komisija organizatorja.

Pravica sodelovanja v nagradni igri (in ostalih podelitvah artiklov ali bonov)

Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre in njihovi ožji družinski člani ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.

Pravila sodelovanja v nagradni igri

Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.

Elektronsko nagradno žrebanje

V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti.

Obveznosti izžrebanca

Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel.

Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki (e-pošta) posredovati svoje osebne podatke – ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko ter davčno številko, vse najkasneje v dveh dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade.

Plačilo vseh davkov od nagrad (vključno z DDV-jem) je odgovornost organizatorja. Organizator bo dobitnikom nagrad poslal potrdilo v skladu z zakonom o dohodnini in pravilnikom o dostavi podatkov za odmero dohodnine. Nagrajenec je dolžan prijaviti vrednost nagrade v napoved za odmero dohodnine. Ob prevzemu nagrade je nagrajenec dolžan izpolniti izjavo o prevzemu nagrade. Organizator ni odgovoren za davke, ki se lahko pojavijo v povezavi s kakšnimi drugimi nagradami. V kolikor nagrajenec ne izpolni vseh obveznosti, se šteje, da nagrajenec nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do nagrajenca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen. Nagrade niso prenosljive.

V kolikor organizator nagradne igre v roku treh (3) delovnih dni od trenutka, ko dobitniku pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.

Varstvo osebnih podatkov

Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.

Objava pravil nagradne igre

Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov prek vnosne forme na tej strani soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.

Postopek obveščanja o nakupu

  1. Meganakupek naročilo

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu Meganakupek so na spletni strani Meganakupek vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Meganakupek naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Meganakupek lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih Meganakupek nima na zalogi v lastnem skladišču, je Meganakupek  izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do Meganakupek . Prek elektronske pošte Meganakupek kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči Meganakupek , ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj Meganakupek ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko Meganakupek  naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati.Meganakupek ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih Meganakupek nima na zalogi v lastnem skladišču, razen v kolikor bi jo podjetje Meganakupek  ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti..

2. Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem

Meganakupek  v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti in SMS sporočilu obvesti kupca. Meganakupek  v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. SMS sporočil, ki so odgovor na Meganakupek SMS sporočilo, ne bomo prejeli, zato kupce prosimo, da na SMS sporočila ne odgovarjajo, ampak se na nas obrnejo preko navedenih kontaktov (e-mail in telefon).

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 070 473 783 ali po e-mailu na naslov info@meganakupek.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.

Nakup za pravne osebe in podjetja

Nakup na obroke preko spleta

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja. Če ste že nakupovali na podjetje, ga le izberete iz svojega arhiva. Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno v primeru, da ne obstaja trden razlog za to kot tovarniška napaka. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja meganakupek, več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju strani oziroma na strani o vračilih.

  • Cena prevzema vrnjenega (vračila) izdelka je 25€ za majhne pakete, za velike pakete 40€ in za palete je cena 80€

Spletna trgovina meganakupek pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:

z nakazilom na račun upravitelja meganakupek po ponudbi/predračunu
s plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard®, Visa, Visa Electron, BA Maestro, Diners club, Lean pay, Summit leasing)
z obročnim plačilom do 36 obrokov z Diners Club kartico –  Nakup na obroke preko spleta – Diners obroki
odloženo plačilo (velja za organizacije javne in lokalne uprave ter podjetja, ki dosegajo ustrezno boniteto).

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun meganakupek po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena.

Nakup na obroke preko spleta – Diners obroki; Kako?


Nakup na obroke preko spleta - Diners obroki Kako lahko opravim obročni nakup v Sloveniji?

Nakup na obroke preko spleta Nakupi na obroke preko spleta vam v teh turbulentnih časih omogočajo, da si lahko privoščite vse tisto, kar si želite in potrebujete. Vaša kartica Diners Club vam ponuja možnost nakupe na obroke in tako razbremenitev vaših finančnih obveznosti na manjše zneske. Število obrokov je odvisno od prodajnega mesta. Nakupi na obroke preko spleta z diners kartico imate možnost plačila do 36 obrokov.

Kako opraviti nakup na obroke preko spleta?


Nakup na obroke preko spleta - Diners obroki

Nakup na obroke preko spleta opravite tako da dodate izdelek v košarico potem nadaljujete na blagajno. Na blagajni se odločite za možnost plačila na obroke in zaključite nakup. Opravili boste lahko nakupe na obroke in pri tem izkoristili številne popuste pri Meganakupek.


Ponudbe za javna podjetja, javne ustanove, podjetja ki zbirajo ponudbe so ponudbe plačljive 100€ plus ddv.
V primeru priprave ponudbe vam pošljemo predračun za plačilo 100€ plus ddv in potem pripravimo ponudbo. Ko je naročilo ponudbe plačano vam pošljemo ponudbo.  Znesek ponudbe 100€ plus ddv je simboličen in se odšteje od dejanske sprejete in plačane ponudbe.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe in vračilo izdelkov

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe ali vračilo izdelka nam potrošnik lahko sporoči na e-naslov prodajalca: info@meganakupek.si

Najbolje je, da nas pokličete na +38670473783 ali nas kontaktirate tukaj.

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo tu.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov podjetja Sandra Habibović sp, Zofke Kvedrove 12, 1000 Ljubljana.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik mora ravnati v skladu z navodili reklamacije izdelka: mora omogočiti dostop ter preverbo izdelka oziroma stanja embalaže in izdelka s strani prodajalca ali izvedenca reklamacijske službe Pošte Slovenije ali gls oziroma ostalih poštnih dostavnih služb s katerimi sodelujemo. V kolikor niso upoštevani vsi pogoji za ugotovitev dejanske škode stranka oziroma potrošnik ni opravičen do zamenjave izdelka ali nadomestila škode, kajti zapisnika ni bilo mogoče izdelati.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov

  • Cena prevzema vrnjenega (vračila) izdelka je 25€ za majhne pakete, za velike pakete 40€ in za palete je cena 80€

(ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa) v brezhibnem stanji in brez vidnih znakov uporabe.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
za blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
zapečatene avdio- ali videoposnetke in računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; pri nakupu hrane za male živali, v kolikor je embalaža odprta ali poškodovana;
blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
digitalne vsebine, ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 60 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pri vračilu kriptografske denarnice, ki je varnostno kriptografska naprava, in zanjo lahko zagotavljamo vse lastnosti, ki jih ponuja le v primeru, da jo potrošnik prejme originalno zapakirano, si na podlagi 43. b člena ZVPot pridržujemo pravico do uveljavljanja zmanjšanja vrednosti do 80 % v primeru vračila tega izdelka.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Vsi pravilniki za naše poslovanje so na tej povezavi: Pogoji poslovanja

Pregled

Najbolje je, da nas pokličete na +38670473783 ali nas kontaktirate tukaj.

Naša politika vračila in vračila traja 30 dni. Če je od nakupa minilo 30 dni, vam ne moremo ponuditi celotnega vračila ali zamenjave.

Če želite biti upravičen do vračila, mora biti vaš artikel nerabljen in v enakem stanju, kot ste ga prejeli. Prav tako mora biti v originalni embalaži.

Več vrst blaga je izvzetih iz vračila. Pokvarljivega blaga, kot so hrana, rože, časopisi ali revije, ni mogoče vrniti. Prav tako ne sprejemamo izdelkov, ki so intimno ali sanitarno blago, nevarne snovi ali vnetljive tekočine ali plini.

Dodatni nepovratni artikli:

  • Darilne kartice
  • Prenosljivi programski izdelki
  • Nekateri izdelki za zdravje in osebno nego

Za dokončanje vračila potrebujemo račun ali dokazilo o nakupu.

Nakupa ne pošiljajte nazaj proizvajalcu.

Obstajajo nekatere situacije, ko se odobrijo le delna vračila:

  • Knjiga z očitnimi znaki uporabe
  • CD, DVD, VHS trak, programska oprema, video igra, kaseta ali vinilna plošča, ki je bila odprta.
  • Vsak predmet, ki ni v prvotnem stanju, je poškodovan ali manjkajoči deli iz razlogov, ki niso posledica naše napake.
  • Vsak artikel, ki je vrnjen več kot 30 dni po dostavi

Povračila

Ko bo vaše vračilo prejeto in pregledano, vam bomo poslali e-pošto, da vas obvestimo, da smo prejeli vaš vrnjen artikel. Prav tako vas bomo obvestili o odobritvi ali zavrnitvi vašega vračila.

  • Cena prevzema vrnjenega (vračila) izdelka je 25€ za majhne pakete, za velike pakete 40€ in za palete je cena 80€

Če ste odobreni, bo vaše vračilo obdelano, dobroimetje pa bo samodejno dodeljeno vaši kreditni kartici ali izvirnemu načinu plačila v določenem številu dni.

Zamujena ali manjkajoča vračila

Če še niste prejeli vračila, najprej znova preverite svoj bančni račun.

Nato se obrnite na izdajatelja kreditne kartice. Morda bo trajalo nekaj časa, preden bo vaše vračilo uradno objavljeno.

Nato se obrnite na svojo banko. Pogosto je nekaj časa obdelave, preden je vračilo objavljeno.

Če ste naredili vse to in še vedno niste prejeli vračila, nas kontaktirajte na {email address}.

Razprodajni predmeti

Vračilo je možno samo za izdelke po rednih cenah. Predmetov v razprodaji ni mogoče vrniti.

Izmenjave

Predmete zamenjamo le, če so okvarjeni ali poškodovani. Če ga želite zamenjati za isti artikel, nam pošljite e-pošto na {e-poštni naslov} in pošljite svoj predmet na: {fizični naslov}.

Darila

Če je bil artikel ob nakupu označen kot darilo in je bil poslan neposredno vam, boste prejeli darilni dobropis v vrednosti vašega vračila. Po prejemu vrnjenega artikla vam po pošti pošljemo darilni bon.

Če artikel ob nakupu ni bil označen kot darilo ali je obdarovalec naročil naročilo odposlal sebi, da bi ga kasneje podarili, bomo obdarovalcu vrnili kupnino in ta bo izvedel za vaše vračilo.

Vrnitev pošiljanja

Če želite izdelek vrniti, pošljite izdelek na naslov: skladišča iz katerega smo ga poslali.
Ali na:
Nakupek.si
Ulica Zofke Kvedrove 12
1000 Ljubljana
070473783

  • Cena prevzema vrnjenega (vračila) izdelka je 25€ za majhne pakete, za velike pakete 40€ in za palete je cena 80€

Sami boste odgovorni za plačilo stroškov pošiljanja za vračilo izdelka. Stroški pošiljanja se ne povrnejo. Če prejmete vračilo kupnine, se stroški pošiljanja za vračilo odštejejo od vašega vračila kupnine.

Odvisno od tega, kje živite, se lahko čas, ki je potreben, da vaš zamenjani izdelek prispe do vas, razlikuje.

Če vračate dražje predmete, lahko razmislite o uporabi storitve pošiljanja, ki jo je mogoče slediti, ali o nakupu zavarovanja pošiljanja. Ne zagotavljamo, da bomo prejeli vaš vrnjen artikel. V primeru da je izdelek ali artikel poškodovan se reklamacija ali vračilo zavrneta.

Spodnji obrazec lahko kopirate v naš kontaktni obrazec ali ga pošljete po e-poštnem sporočilu.

Obrazec za odstop od pogodbe/vračilo blaga
Vaši podatki
ŠTEVILKA RAČUNA:
IME PRIIMEK:
ULICA IN HIŠNA ŠTEVILKA:
POŠTNA ŠTEVILKA IN KRAJ:
TELEFON E-POŠTA:
Zamenjavo / vračilo izdelkov želim opraviti na način
Prejeta plačila vrnemo potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik. V kolikor se z namenom hitrejše povrnitve kupnine strinjate z nakazilom na vaš TRR (brez dodatnih stroškov), prosimo spodaj podajte vaše strinjanje in pripišite podatke o vašem TRR.
NAZIV BANKE:
TRR:
Izdelki:
NAZIV IZDELKA:
ŠTEVILKA IZDELKA:
KOLIČINA CENA:

* Vse podatke za vpis najdete na računu, ki ste ga prejeli ob spletnem nakupu.
Prosimo, označite razlog za zamenjavo/vračilo izdelkov
□ izdelek/izdelki ne odgovarjajo mojim zahtevam
□ izdelek/izdelki so bili dostavljeni poškodovani
□ izdelek/izdelke vračam v garancijsko popravilo
□ izdelek/izdelke vračam iz naslova stvarne napake
□ drugo

Rabim pomoč?

Za vprašanja v zvezi z vračili in vračili nas kontaktirajte na Kontaktni obrazec za vračila in kontakt

Stik z nami

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Obrazec za vračilo artikla v garancijo se nahaja tu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira meganakupek, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Več informacij si oglejte na strani Politika odstopa od pogodbe.

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
vrne plačani znesek.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake

Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.

Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča: Sandra Habibović sp, Zofke Kvedrove 12, 1000 Ljubljana. Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.

Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine meganakupek in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.

Dostava

Naša pogodbena partnerja za dostavo pošiljk na območju Slovenije sta Pošta Slovenije in GLS, vendar si Meganakupek pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito. Prav tako si pridružuje pravico podaljšati dobavni rok izdelka v primeru, da izdelek ni bil pripravljen s strani proizvajalca, dobavitelja ali dostavne službe, seveda vas o tem obvestimo. Praksa je, da se stranko obvesti o točnem roku dobave takoj, ko je izvedla naročilo.

Varnost

meganakupek uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. meganakupek v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Varovanje osebnih podatkov

meganakupek se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.

Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v poglavju Načela zasebnosti. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

Komunikacija

meganakupek bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila meganakupek bodo vsebovala naslednje sestavine:

jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
pošiljatelj meganakupek bo jasno razviden,
različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo meganakupek izrecno spoštoval.

Oglasna sporočila meganakupek bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

Ocene, mnenja, priporočila

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.

Meganakupek omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih meganakupek pregleda. meganakupek ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni meganakupek ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in meganakupek dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. meganakupek ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu meganakupek , vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na meganakupek .

Mega VIP stranke

Upravitelj VIP kluba je prodajalec MEGANAKUPEK.SI – Sandra Habibović sp, Zofke Kvedrove 12, 1000 Ljubljana.

Članstvo v VIP klubu avtomatično pripada vsakemu članu Meganakupek, ki v tekočem koledarskem letu opravi:

vsaj 10 nakupov v minimalni vrednosti posameznega nakupa 50 €* ali
skupno vrednost nakupov za 800 €*.

*Stroški dostave niso zajeti v skupno vrednost nakupa.

V vrednost nakupa se štejejo izključno zaključeni spletni nakupi, opravljeni nawww.meganakupek.si na fizično osebo kot tudi tisti, ki jih uporabnik opravi za račun pravne osebe (na podjetje, registrirano znotraj svojega uporabniškega profila). Nakupi, opravljeni za račun pravne osebe, se uporabniku upoštevajo le v primeru, da je e-poštni naslov pravne osebe enak e-poštnemu naslovu člana meganakupek. VIP status je pri nakupih za račun pravnih oseb vezan na uporabniški račun skrbnika, ki opravlja nakup za račun pravne osebe, in ne na nakupe pravne osebe.

V primeru, da uporabnik artikel vrne, se vrednost vračila odšteje od skupnega števila in vrednosti nakupov, ki uporabniku zagotavljajo VIP status. Če posledično kriteriji za članstvo uporabnika v VIP klubu ni več izpolnjen, se uporabniku status člana VIP kluba odvzame.

Članstvo v VIP klubu se aktivira 21 dni po zadnjem prevzemu naročila in ko uporabnik izpolnjuje pogoje članstva. Uporabnik VIP članstvo obdrži do vključno 31. decembra naslednjega koledarskega leta, ko se preveri ustrezanje pogojem za podaljšanje članstva v VIP klubu. Pogoji za podaljšanje članstva so enaki pogojem za vključitev v VIP klub.

meganakupek lahko uporabnika avtomatično včlani v VIP klub, ko izpolni pogoje iz drugega odstavka. Članstvo ni obvezno – uporabnik se lahko iz VIP kluba kadarkoli odjavi na podlagi pisnega preklica, poslanega na info@meganakupek.si. Upravitelj VIP kluba si pridržuje pravico do vključitve posameznega uporabnika v VIP klub tudi v primeru, ko uporabnik ne izpolnjuje pogojev iz drugega odstavka. Upravitelj si pridržuje tudi pravico do izključitve uporabnika iz VIP kluba, če ugotovi, da je uporabnik želel zlorabiti ugodnosti VIP kluba v nepoštene namene.

Upravitelj VIP kluba si pridržuje pravico do spreminjanja in dopolnjevanja pravil VIP kluba in programov ugodnosti, o čemer bo pravočasno obveščal svoje člane prek elektronske pošte.

Člani VIP kluba, ki v svojem uporabniškem računu niso potrdili, da želijo prejemati e-pošto z novostmi, akcijami in posebnimi ponudbami meganakupek, posebnih obvestil VIP kluba ne bodo prejemali, razen obvestila o vključitvi v VIP klub in obvestila o izpolnjevanju pogojev za podaljšanje članstva.

Pravila sodelovanja in članstva ter programi ugodnosti, ki veljajo za člane VIP kluba, so objavljeni na spletnem mestu tukaj.

Omejitev odgovornosti

meganakupek se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave, zaloga izdelka ali cena spremenijo tako hitro, da meganakupek ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo meganakupek kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Meganakupek ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Meganakupek mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Meganakupek ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Meganakupek ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih meganakupek v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Pritožbe in spori

Meganakupek spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Meganakupek se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem meganakupek lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 070 473 783 ali po elektronski pošti info@meganakupek.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@meganakupek.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Meganakupek se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si meganakupek prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi meganakupek.si ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

meganakupek, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

 

Pogoji veljajo od 31. januarja 2021.

Kodeks ravnanja podjetja Nakupek.si

Kodeks ravnanja in poslovanja si lahko preberete tukaj

KODEKS RAVNANJA PODJETJA NAKUPEK.SI SLOVENIJA

V NAKUPEK.SI in MEGANAKUPEK.SI smo odgovorni do svojih strank, sodelavcev, kupcev, poslovnih partnerjev ter do družbenega in naravnega okolja. Razumevanje strank in skrb za njihovo pozitivno uporabniško izkušnjo je naša temeljna odgovornost. Gre za razumevanje njihovih potreb ter z njimi povezanih tveganj zanje in za Nakupek.si. Skrbno in odgovorno gradimo partnerstva z vsemi, s katerimi vstopamo v poslovne odnose. Sodelavci smo drug do drugega ter do vseh deležnikov odgovorni, da delujemo strokovno, zavzeto in v medsebojnem spoštovanju. Zavezani smo k integriteti in se pogumno soočamo z izzivi. Z odgovornostjo skrbimo za ugled spletne prodaje in širše finančne dejavnosti ter izpolnjujemo svojo odgovornost tudi do širšega družbenega in naravnega okolja.

Odprta komunikacija in sodelovanje predstavljata osnovo našega dela. Delujemo po sistemu, da najprej poslušamo, potem govorimo. Naše besede so vredne zaupanja. Jasno povemo, kaj lahko in česa ne moremo narediti. Aktivno iščemo in cenimo povratne informacije. Pravočasno in odkrito delimo informacije. Konstruktivno kritiko podajamo na spoštljiv in iskren način. V dobro Nakupek.si med seboj delimo znanje in se učimo drug od drugega. V komunikaciji smo preprosti in razumljivi. Ne bojimo se težkih vprašanj in naših nalog ne prenašamo na druge. V dobri veri in s strokovnostjo sodelujemo z vsemi deležniki.

Pozitivni učinek poslovanja Nakupek.si

Kodeks bo lahko imel pozitivne učinke samo, če se mu v celoti posvečamo vsak dan. Naše vodilo mora biti tisto, kar je »prav« in ne le tisto, kar je dovoljeno. Delovanje z integriteto v vsakdanjem poslovanju je ključnega pomena za trajnostne poslovne uspehe in ugled spletne trgovine Nakupek.si

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo in delovanje spletne trgovine

Nakup na obroke preko spleta

POŠLJITE NAM SPOROČILO ALI NAS KONTAKTIRAJTE PO TELEFONU

    POGOSTA VPRAŠANJA

    1. Zanima me dobavni rok izdelka?
      – Dobava izdelka je odvisna od: ali je izdelek po naročilu in ga je potrebno izdelati samo za vas, to velja za oblazinjeno pohištvo ter nekatere kuhinjske bloke in omare.
      – Dobavni rok za izdelke, ki jih imamo v skladišču je od 1 do 3 dni
      – Izdelki, ki jih imamo pri dobavitelju je dobavni rok od 3 do 8 delovnih dni.
      – Dobavni rok pohištva je lahko tudi do 14 tednov. ( Pokličite nas za podrobne informacije)
      – Dobavni rok izdelkov, ki se jih izdela po naročilu je predvidoma 9 tednov.
    2. Kakšne plačilne možnosti imate:
      – Plačilo s predračunom
      – Plačilo po povzetju pri vas s Gls ali Pošto Slovenije
      – Plačilo na obroke s kreditnimi karticami
      – Plačilo s PayPal
    3. Akcije 
      – Vse Akcije imajo označeno znižanje v procentih % ter do kdaj traja naša akcija.
    4. Podatki o našem podjetju:
      Fluence, spletna trgovina, Sandra Habibović s.p. 
      Ulica Zofke kvedrove 12
      1000 Ljubljana
      Slovenija
      Matična številka: 7275277000
      Davčna številka: SI54487234
      IBAN: SI56 1010 0005 5936 209
      SWIFT(BIC): BAKOSI2X
      Banka: INTESA SANPAOLO d.d. – Koper
      Pristaniška ulica 14 – 6502 Koper
      Slovenija
    5. Vas zanimajo naši pogoji poslovanja, kliknite tukaj?

     

    KONTAKTIRAJTE NAS

    Telefon:
    (+386) 070-473-783

    Email:
    info@meganakupek.si

    Kontaktirajte nas na Facebook strani

    Facebook

    Kontaktirajte nas na Facebook ali Instagram strani

    Naslov: Ulica Zofke Kvedrove 12, 1000 Ljubljana, Slovenija